FEAR FACTORY: 'HATEFILES'
(Roadrunner/Dinaton; 2003.)
Pogodni su dani za pisanje ove recenzije; vjerojatno nitko, pa ni sami članovi benda ne zna sudbinu Fear Factory, jedino je sigurno da Dino Cazares više nije u bendu. Trenutno su najjače glasine po kojima će bend nastaviti pod istim imenom, s tim da će Wolbers uzeti gitaru u ruke, a novi basist ući će u bend. Donedavno je bila aktualna opcija s novim gitaristom, a prije toga šuškalo se i o nastavku karijere, ali pod novim imenom. No ostavimo spekulacije za nadolazeće mjesece.

U originalnoj postavi Fear Factory više ne djeluju, a ovaj album donosi raritete, remikseve, live snimke i slasne male bonuse koje je upravo ta postava ostavila iza sebe. Sam pristup kompilaciji je prilično zanimljiv: objaviti demo verzije nekih pjesama, odnosno neke verzije koje su se trebale naći na albumima, no u posljednji trenutak pozivani su novi ljudi da ih ponovo miksaju jer bend nije bio zadovoljan konačnim rezultatima. Tako iz prilično drugačije perspektive slušamo ogromnu 'Resurrection', sjajnu 'EdgeCrusher' i veliki single 'Cars' (bendov najveći singl uspjeh u Americi i pjesma koja je albumu 'Obsolete' donijela zlatnu tiražu). Na početku albuma nalazi se par pjesama iz posljednje faze benda, nešto prije Cazaresovog odlaska i zvukom one nastavljaju tamo gdje je 'Digi Mortal' stao. Snimljene su za potrebe raznoraznih video igara, nešto po čemu su Fear Factory bili poznati u svojim zlatnim danima.

Preporučiti ovaj album nekome tko bi se tek želio upoznati s Fear Factory bilo bi jako pogrešno. Jer takav netko ima za istraživati lijep broj jako dobrih studijskih albuma. Ovaj album namijenjen je isključivo fanovima koji su te studijske albume i više nego dobro prostudirali. I kao takav ovaj album sasvim dobro funkcionira.

11. listopad 2003.

BleedingMetal.com

Fotografije