SPINESHANK: 'SELF DESTRUCTIVE PATTERN'
(Roadrunner/Dinaton; 2003.)
Novi, treći po redu studijski pothvat LA klipana iz Spineshank nije bio s bogzna kakvim nestrpljenjem očekivan, pa su uglavnom takve i reakcije, što od strane medija što od strane fanova. Spineshank su naime uvijek bili debelo u drugoj ligi nu-metala, s blagim naklonom ka stepenici niže, a budući da je spomenuti stil svoj kreativno-komercijalni vrhunac odavno doživio, teško je bilo za očekivati da će nas baš ovaj bend sada iznenaditi s nečim posebno dobrim. Pa niti nisu, iako nisu ni osjetno podbacili. I dalje je to prepoznatljiva kombinacija isfuranih tekstova, ukradenih rifova, nabrijane ritam sekcije i premoćne produkcije. GGGarth je tako i dalje zapravo najinventivniji član Spineshank, jer raznese ti zvuk ovdje bogami glavu u nekim trenucima. Malo kreću momci u Slipknot stilu (ne znam je li im namjera bila takva) s brzim i učinkovitim 'Violent Mood Swing' i 'Slavery', gdje se tehnoidni semplovi i metalske gitare sasvim fino izmjenjuju. No, najjači adut ovog benda i dalje su slatki mali refrenčići, gdje se sramežljivo otvore k radio friendly melodijama, kao u ovdje sjajnoj 'Beginning Of The End' i nešto lošijoj 'Smothered'. Šteta je prava što takvih trenutaka nema više, već ih zamjenjuju prividno žestoki i agresivni dijelovi, koji doista ne zvuče uvjerljivo i više su tu samo zbog pravilnika stvorenog od većine bendova ovoga stila. No, neka im je. U svakom slučaju, glavni problem ovoga benda i dalje ostaje prilično loš songwriting, a nisu im ni aranžmanska rješenja puno bolja. Prednosti su i dalje krasne male finte, neka dobra ritmička rješenja i naravno, prokleto dobar producent. Sve je to zajedno dovoljno za jednu solidnu tricu.

30. kolovoza 2003.

'The Height Of Callousness'