THERAPY?: 'HIGH ANXIETY'
(Spitfire/Menart; 2003.)
"I wanna spend my whole life drunk" prvi je stih prve pjesme s novog albuma Therapy? koja se zove 'Hey Satan - You Rock'. Znači, momci se nisu puno promijenili. I dalje su pijani kao zvijeri, znojni kao balkansko blato i zaljubljeni u jedva naštimao treštanje iz zvučnika. Posljednji put kad sam čekirao Therapy? bili su jedva održani bend kojeg su na okupu okupu održavali sitni hedonizmi, među kojima je prvi dobro staro dno boce. Nije se puno promijenili. Sad zvuče možda samo malo žešće - punkerski žešće i metalski žešće - što je formula koja inače daje grupu što se zove Henry Rollins Band.

Sad je savršeno vrijeme za bend koji svira pankeroidni hard rock - gitare vladaju kamo god da se okrenem, ljudima odasvud rastu kose a komadi odjeće za koje je bilo sigurno da su rekle svoje posljednje zbogom opet su se vratili i opet koštaju triput više nego što vrijede. Ali Therapy? neće imati puno od tog buđenja i to ne zato što su stari skoro koliko i prosječni slušač čime spadaju u kategoriju zobnija, nego zato zvuče preružno. Muzika im je neulaštena, sirova do besvijesti, prljava kao snovi Marquiza de Sadea, i na kraju krajeva produkcijski prilično primitivna. U usporedbi s ostalima. Ali, nisu više baš tako loši. Vratio im se dar pisanja hitova ('Stand In Line'), ples im je opet u nogama ('If It Kills Me'), a posjetila ih je i dobra stara moć ('Watch You Go'). Ali čemu sve kad smo to već kod njih čuli (trojac 'Troublegum', 'Semi-Detached' i 'Infernal Love' još uvijek vrijedi poslušati svaki ljubitelj pijanog rocka) i kad je glavno očekivanje od njih da se baš ne izblamiraju jako. 'High Anxiety' su Therapy? već odsvirali i nisu se izblamirali. A jednom će se i raspasti. Teško da će im se ikad više do onda dogoditi nešto uzbudljivije.

14. lipnja 2003.

Zaljubljeni u informacije

Evil Elvises