CHEVELLE: 'WONDER WHATS NEXT'
(Epic / Dancing Bear; 2002.)
Chevelle su američki trojac koji novim albumom 'Wonder Whats Next' konačno dobiva medijski prostor koji zaslužuju, s obzirom da im je prvijenac naširoko i naveliko ignoriran od strane masovnije publike. Singlice 'The Red' i 'Send The Pain Below' američki su radijski favoriti, iako na prvo slušanje zna zavarati njihova navodna težina i neprohodnost do slušateljevih ušiju. No zapravo se radi o sjajno složenim komadićima moderne rock glazbe, koja usprkos svojoj predvidljivosti i ponekad monotonom zvuku ovdje zvuči sasvim uvjerljivo ne prelazeći niti na trenutak na teren ljigavosti.

U prošlosti su Chevelle neki pripisivali preveliku sličnost sa Tool, ovdje to više nije slučaj, osim možda na trenutke kada im se zalome a la 'Undertow' kotrljajući rifovi. Sa spomenutim bendom (albumom) veže ih i produkcija koja je i dalje troma, nekako uska i zagasito mračna. Odmak ka nekoj indie sceni sve je jači u njihovom zvuku tako da ovo bez problema mogu slušati fanovi Nirvane ili Placeba recimo, a ne bi se posebno pobunio niti neki Smashing Pumpkins fanatik. Osjeti se i Deftones ponešto, posebno u spomenutom singlu 'Send The Pain Below' kada Chevelle bez srama vrte u krug riff iz 'Be Quiet And Drive'. Al' neka im je. Ka herojima iz Sacramenta ide i zvuk bubnja, posebno sjajno isproduciran doboš, onako tankast i visok; imaš osjećaj kad ga slušaš kao da ga netko sa štapićima za ražnjiće udara (nešto jako slično moglo se čuti i na Far albumima ). U svakom slučaju ovdje zadovoljni mogu biti svi koji su u obrasce modernog metala zalutali iz grungea ili nekakvog alternativnog rocka. Pošten album.

6. veljače 2003.

Fanovi

Intervju 2