TLC: 3D
(Arista / Menart; 2002.)
Dobrih nekoliko mjeseci prije izlaska ovoga albuma ne netu su se već pojavile rasprave o tome treba li on uopće izaći i može li pratiti kvalitetni nivo koji su mu zadali sjajni prethodnici. Jer Lisa Lopez, nesretno poginula članica benda, sudjelovala je samo na 5 stvari, većina albuma sklepana je na brzaka, a i ljudi koji su ga čuli pričali su o uvjerljivo najslabijem TLC albumu do sada.

S izlaskom '3D' na tržište dobar dio crnih slutnji pokazao se istinitima. Ne samo da ovdje nema fenomenalnih singlova kakvima je ovaj bend obilovao u prošlosti ('Waterfalls', 'Creep', 'No Scrubs'), već nema niti skrivenih razarača poput recimo 'Silly Ho' i 'If They Knew' koje su dizale prethodnik 'Fanmail'. Prvi singl ovdje je samo prosječna 'Girl Talk' koja se po ničemu ne razlikuje od milijun modernih r'n'b brzo zaboravnih pjesmica koje pune Billboardovu Top 100 ljestvicu singlova iz tjedna u tjedan. Što je stvarno šteta, jer T Boz i dalje ima uvjerljivo najoriginalniji i najseksipiliniji glas u svom žanru, a i žalosno je gledati cure kako izdaju album koji medijski i tržišno prolazi gotovo nezamjetno. Oteli im teritorij neki drugi ljudi, menađeri, cure, a sve njih upravo su one stvorile sjajnim razaračima iz prošlosti ('No Scrubs' smatram prekretnicom i prvim pravim ultramodernim r'n'b singlom, s formulom koju su mnogi kasnije doslovno prekopirali). Nije da je sve baš tako crno, ima ovdje i pristojan broj zanimljivih trenutaka, no od TLC se očekivalo puno više, jer do sada su uvijek pomicale granice, pa je izlazak albuma koji klizi po prosječnosti žanra koji su same stvorile i više nego porazna činjenica.

Svima je sada jasno da je ovo i posljednji album u karijeri nekada sjajnog i groundbreaking trija. Chili i T Boz posvetit će se vjerojatno solo karijerama, dok će uspomena na Lisu lagano blijediti, oživjevši povremeno eventualno ponekom tribute kompilacijom. Što i zaslužuje, kao i ostale dvije cure, jer su za današnji izgled žanra kojem pripadaju napravile mnogo. Ovo posljednje poglavlje njihovoj karijeri i nije trebalo.

13. prosinca 2002

Copyright © 1996. - 2002. Internet MONITOR

AskMen.com