MS JADE: 'GIRL INTERRUPTED'
(Interscope / Aquarius; 2003.)
Sada je već na svoje noge stao ogroman broj malih labela i pod-labela koje vode uspješni izvođači, producenti ili lovci na talente. Missy i Timbaland također su već godinama uključeni u taj lov, a posljednja ulovljena je Ms Jade, koja, eto, izdaje prvijenac za njihovi etiketu Beat Club. Na stražnjici kavera ta se mlada dama predstavila na jednoj od slasnijih fotki u ultra sexy r'n'b svijetu, i sav sretan čovjek krene na prelistavanje unutrašnjeg bookleta. A tamo sve neke debilne fotke u stilu ozbiljne žene u odijelu i nekakve još gluplje verzije ultra-ozbiljne Mary J Blige. Bezveze.

No dobro, kada krene uvodni beat u 'Jade's The Champ' čini se da nas čeka bogatstvo dobrog i svježe produciranog r'n'b/hip hopa, jer semplovi koji pršte iz zvučnika na tragu su onih groundbreaking iz jednog od najboljih singlova ikada 'Get Ur Freak On'. U 'She's A Gangsta' gospodična Jade i ne djeluje najuvjerljivije kada pjeva da je ona vođa, a ne neki sljedbenik, te da je ona ta koja nameće trendove. OK, čekaj malo, ali koliko si na sceni, dva dana?!

'The Come Up' je još jedan sasvim solidan rasturač, a to su definitivno i dva dijela sjajne 'Ching Ching', gdje se uz Jade na prvoj pojavljuje Nelly Furtado, a na drugoj nešto melje Timbaland. No prema kraju se pojavljuje problem koji je već smiješno spominjati (da, da, album je predug), tako da koncentracija opada htio to ja ili ne. No svejedno treba spomenuti da se svojim grlom na albumu predstavljaju još i giganti poput Jay-Z-a, Nate Dogga i Missy, naravno.

Nije loš album, daleko od toga, no stanje u ovom žanru tako se zakompliciralo danas, da ti treba stvarno izvanserijski album da bi probio led i barem se malo izdigao na površinu. Daleko je ovo od ičega izvanserijskog, ali za preporuku svakako je.

3. siječnja 2003.

MTV.com podsite

Ovdje je ne pokušavaju napraviti ljepoticom