CRAZYTOWN: 'DARK HORSE'
(Columbia / DOTC; 2002.)
Dečki kažu da su na ovom albumu bili inspirirani s Quicksand i Fugazi, što se zbilja ne čuje u singlu 'Drowning'. CrazyTown jedini su mi bend koji u toj različitoj salati modernog metala i rocka ne mogu nigdje svrstati. Sva ekipa u metal svijetu je u nekakvim klanovima, ovi nisu ni sa kim. Probali su malo na Ozzfestu, pa su radili frke i ništa ni od tog. Povijest će ih zapamtiti po pjesmi 'Butterfly', a za bend i njihovu za-široke-mase-uspješnicu, nitko neće znati osim ljudi koji će u budućnosti kupovati hitove iz godina koji su svrstani na jednu ili više kompilacija.

CrazyTown i izgledaju i djeluju kao da su planirano i ciljano stavljeni da pokupe novce za nekog menadžera, a zauzvrat dobiju ogroman broj ženski, alkohola, ljepila, cigara, tetovaža, proteina, lanaca i droge. To su i dobili, a Shiftyja ćete za par godina možda moći vidjeti u nekoj ulozi poput Tommy Leeja, čovjeka koji je stalno tu i u điru, ali ništa konkretno ne radi. To sve govorim zato što je ovaj album dosegnuo određeni rekord. CrazyTown prodali su najmanje albuma u prvom tjednu od svih bendova u povijesti čiji je prethodni album bio uspješan. Drugim riječima, to je najveći skok sa ogromne prodaje na prvom albumu, na najmanju do sad prodaju na drugom albumu, opet u odnosu na prvi. Istina je i da CrazyTown nemaju pravu bazu fanova, nego su se neko vrijeme održavali svojim popularnim singlom, a ovim novim koji je totalno u điru P.O.D., ne uspijevaju ponoviti isti uspjeh. No, ne zato jer nije dovoljno komercijalni nego jednostavno ne mogu pogoditi još jednom isti trenutak kojim su osvojili srca klinaca, od luna-parka na šire i uže. Tipična je to priča one-hit-wonder benda koji je visoko letio, a sad nisko pada. Kako su se brzo pojavili i postali veći od užasno puno bendova koji su svoj put gradili godinama, sad će još brže nestati.

Ovaj album nije ništa lošiji od onog P.O.D., Linkin Park, no, kao, CrazyTown su ljigaviji. Ako zbilja volite Linkin Park, nikako nemojte propustiti ovaj album jer to je ta mjuza, isto vrijedi i za fanove Bizkita, Papa Roach, P.O.D., hed(pe)... Nema tu ništa lošijih pjesama od njihovih srodnika. Istina je da mi CrazyTown svojom pojavom idu na živce, no bio bih potpuni licemjer da se priklonim sveopćoj mržnji spram tog benda, jer bih onda morao mrziti i tu cijelu scenu, a to nije slučaj.

Tvrtko Barišić
tvrtko@monitor.hr
22. prosinca 2002