UGLY LEADERS: 2000 EP
(Dancing Bear; 2000.)
Joj meni, kako je teško izvuči riječi za ovako loš glazbeni uradak. I stvarno mi je već dosadno ponavljati "glupi Hrvati, debili, mi ovo - mi ono, niš' ovdje ne valja"… Na kraju krajeva, ja sam Hrvat i ne da mi se više ovako. Ali, eto ti vraga, dobijem na recenziranje Ugly Leaders i ponovno moram natrag u jadnu stvarnost…

U redu, ovi su momci nešto kao pioniri naše glazbene scene, repali su oni na samome početku devedesetih, bla-bla. Ali sve im to ne znači ama baš ništa kada je ovo tako strašno grozna glazba, tako neumne rime i tako smrdljiv glazbeni proizvod da je normalnom slušaču zlo do besvijesti.

Kada u jednoj od svojih pjesama ovi momci pitaju "Tko je u Kući?", a dođe odgovor "Ugly Leadersi", to zvuči tako loše, amaterski, jadno i neuvjerljivo da skoro pa nije istina. Ali istina je, te ja i ekipa umiremo od smijeha. Oprostite mi Leadersi, ali stvarno vam loše ide ovo repanje. Sve je ovdje tako isfurano, dosadno, nemoderno… niš' nevalja i točka!!! Pa do kada da bacamo ruke u zrak, do kada da pitamo tko je u kući, do kada da bez prestanka peremo, do kada ćemo ulaziti u milenijum?!?! Ma, ne da mi se više jebote! Fala Bogu pa imamo zabavne T. B. F., šaljivu i simpatičnu Bolesnu braću i ništa lošije Tram 11. Jer da ih nema, ne bi nam spasa bilo. Ovako ipak životarimo, nekako.

Čuj Pimp, ne znam te i tko zna dal' si OK lik. Glazba ti je jedna od najlošijih na svijetu ikada. Svaka ti čast što si sve ove godine gurao našu hip hop scenu, što si se trudio i krvario. Sada je možda došlo vrijeme da objesiš majk o klin, te sjedneš u neku od fotelja. Produciraj, otkrivaj bendove, budi menađer… bilo što. Samo nemoj, ako Boga znaš, više repat. Pliz.

I ajde, nemoj zamjerit!

Copyright © 1996. - 2000. Internet MONITOR

---